Tuesday, October 26, 2010

Warghhhh segarnya…

Asaalamualaikum dan semuga sihat memanjang semua…

Warghhh, lama rasanya x mengupdate data2 yg terbaruz yg terjadik dalam hidup aku. Bukan tak mau mengupdates, tp agak bizi la skrg nih(yeke???bkn d0k melepak ja ka kt umah, he3). Entry kali ini, aku mau bercherita sikit2 apa yg aku buat pas abes banci. Semestinya raya sakan la dulu kan. Al-maklumlah dah dpt duit sikit, joli la…ha3(joli di sni bkn g clubbing ke wat prkara2 x senonoh yer, tp joli tuk kemaslahatan semua…ha3, adaka???).

Kali ni x nak stori pasal raya, tp nk crita sket pasal 'musim2 happenings' konvokesyen. memang sekarang ini musim konvo, smua univercty, kolejn len2 pon ngah sebuk dengan istiadat yg penuh gilang-gemilang ini kan. Wahhh, mmg best la. Gempak, terbaik laaaa…. terlebih dahulu aku nak ucapkan sekalung TAHNIAH kpd urusetia konvokesyen UPSI yg begitu komited n teratur dlm melaksanakan tugas. credits harus diberikan kpd mereka...cayalah.

Entry kali ni cuma enjin pemanas, he3. nak tau apa yg terjadi sebelum, semasa n selepas konvo aku, nantikan entry seterusnya....he3. jangan marah daaa, nanti kena jual.


warghhhh segarnya, peace...




3 comments:

  1. Hepy graduate husna..
    Anda di tag utk kontest ini http://epilogsofia.blogspot.com/2010/10/contest-mortar-boardthe-beauty-in-ugly.html

    ReplyDelete
  2. tq2....wah, kamu makin ligat n pamos di ruangn maya ini, pe2pon gud luck yer. mn tau menang, leh p mk kt mee rebus ramli agi...so sedappp

    ReplyDelete
  3. hahaha... husna.. gh jadi penganggur ni boleh la aktif kt blog.. nnt dh keja xtau la kan..

    ReplyDelete